Sakit Kepala akibat Vertigo? Atasinya Segera!

22:26 0 Comments A+ a-

Pernah tak rasa sampai sebulan sakit kepala, bukan setakat pening-pening biasa sahaja, tapi rasa macam berpusing-pusing? Baring tak kena, duduk pon tak selesa. Pergi klinik, doktor diagnosed kita menghidap gejala VERTIGO. Allahu...

Apa Vertigo ni ye?
Ianya satu gejala yang buat kita rasa sangat tidak selesa. Kita akan sentiasa rasa pening dan sakit kepala. Badan jadi lemah. Kita rasa macam persekitaran kita berpusing. Kadang-kadang buat kita loya dan hilang keseimbangan badan.

photo by hollywoodlife

Punca kepada gejala Vertigo ni ada banyak. Boleh jadi gangguan telinga dalam. Kadang-kadang sebab resdung atau virus. Berkemungkinan disebabkan cedera pada disfungsi otak dan sakit migraine.

KakCah teringat kat salah seorang kawan yang suaminya mempunyai masalah Vertigo ni dan dah pon sembuh. Alhamdulillah dengan asbab dia amalkan Vivix secara konsisten. Isteri dia bagitau, asalnya suami dia sokmo pening sepanjang sebulan. Mesti rasa sangat tak selesa kalau dah sampai berbulan sakit. Kita yang demam sakit kepala sehari pun kadang tak sabar-sabar nak sembuh.



Untuk anda yang mempunyai masalah yang sama atau ingin berikhtiar untuk cegah dengan supplement semulajadi, boleh lah hubungi KakCah.

KakCah
012-9847704