Rambut Kembali Hitam Dan Tak Gugur Lagi Dengan Vivix!

15:57 0 Comments A+ a-

"Kenapalah gatal sangat kepala ni?! Rasa-rasanya dah syampoo pagi tadi.""Banyaknya rambut gugur kat sikat ni! Dah macam baru lepas buat kemoterapi. Aku ada cancer ke???" 

Panikkan bila tiba-tiba kita tengok rambut banyak macam tu pada sikat. KakCah sokmo rasa macam tu tiap kali sikat rambut. Ngeri jugak kadang-kadang. Bukan itu je, kulit kepala sokmo gatal.

Waktu sambung diploma dulu, roommates sokmo tegur rambut merah dan kadang-kadang macam uban pon ye jugak. Alamak, baru 19tahun kut time tu. Nebes je. Maybe sebab hari-hari stres mengadap buku, kononnya. Hihi. Itu cerita masa diploma.

Masa mengandungkan dan selepas bersalinkan anak yang sulung, memang ketara sangat rambut gugur. Apa yang KakCah buat? KakCah amalkan Ostematrik dan ESP Shaklee. Memang ESPcially untuk bekalkan dan tambah protein yang kita perlukan. Rambut dah makin kurang gugur, dan gatal-gatal sebab rambut kusam pon dah hilang. Bonus, susu untuk baby pon bertambah! Yippie!!

Ingatkan KakCah je yang enjoy semua tu dengan supplement Shaklee. Rupa-rupanya ramai lagi tau. Seronok diorang ni.


"Husband makan Vivix, kurang dah gugur rambut dia. Satu lagi yang memeranjatkan, uban dia bertukar hitam."
Wah, teruja pulak KakCah rasa. Satu sudu aje suap Vivix setiap hari, tapi manfaatnya berganda-ganda. KakCah punyalah telan Ostematrix dan kena shake3 ESP.

 "Selepas 2 botol vivix, kulit wajah nampak moist dan halus je. Rambut pon dah kurang gugur."

Seronoknya Puan Fazira Aziz!! Bukan aje rambut sihat, wajah pon berseri-seri. Mesti nampak awet muda belia.

"Doktor terkejut, katanya Ayah tak macam umur 57 tahun pun."
Happy giler bila ayah cerita kat kita macam tu, kan? Kita hadiahkan dia Vivix supaya dapat bantu kekalkan stamina dan tenaga di usia emas dia. Tau-tau ada orang puji nampak muda pulak. Berbunga-bunga hati ayah. Hati si anak pon tenang bila ayah lebih sihat.

Nak dapatkan Vivix, ESP, Ostematrix atau supplement Shaklee yang lain? Jom dapatkan Vivix atau Ostematrix dengan harga promo istemewa. Whatsapp KakCah 012-9847704 untuk pembelian segera.