Vivix, Hadiah Untuk Ayah Kekal Sihat!

03:34 0 Comments A+ a-

Semalam call ayah di kampung. Alhamdulillah, ayah sihat. Tapi ayah bagitau, badan cepat penat. Selalu ayah turun berkebun dari jam 8.00pagi hingga jam 11.00pagi. Lepas tu baru ayah naik rehat. Tapi semalam, ayah bagitau belum jam 10.00pagi pon, dia dah mula rasa penat.

Runsingnya hati. Dah laa ayah tinggal seorang diri. Anak, masing-masing dah berkeluarga. Nak harapkan si bongsu, dia pon masih belajar di universiti. Macam mana ye nak bantu ayah dari jauh ni? Bantu supaya ayah kekal cergas seperti selalu. Bantu ayah kekal bertenaga untuk berkebun. Supaya dia sentiasa sibuk dengan rutin harian dia. Supaya dia tidak sunyi bila hanya duduk tanpa buat sebarang aktiviti yang dia suka.

Memang sejak dulu, ayah memang kuat bekerja. Jarang tengok dia duduk sahaja. Seharian kerja, travel dari satu negeri ke satu negeri lain. Kadang berulang dari Perak ke Kelantan. Sudah tentu apabila dia semakin berumur, "kilang penjana tenaga" dalam badan dia semakin merosot. 

Akibatnya, tenaga sel semakin lemah dan metabolisma pun turut menurun. Lebih-lebih lagi setiap hari sel-sel tubuh tua itu sering terdedah kepada cuaca yang tak menentu, habuk dan debu yang merosakkan DNA sel. Memanglah tubuh dia akan menghasilkan antioksidan sebagai mekanisme pertahanan daripada serangan radikal-radikal bebas ini. Malangnya, sel-sel tubuh yang terjejas tadi menyebabkan tubuh tidak mampu untuk menghasilkan antioksidan secukupnya bagi melawan serangan radikal perosak sel tersebut.





Untunglah terjumpa testimoni Vivix Shaklee.

Suplemen atau makanan tambahan berasaskan tumbuhan organik yang sangat popular. Ramai yang dah cuba Vivix. Dan mereka memang puas hati dengan kesan baik Vivix.

Vivix ni, bukan setakat popular tetapi adalah produk paling best sekali di antara produk-produk Shaklee yang lain. Golongan lelaki macam ayah paling suka Vivix ni. Sebab sangat mudah nak amalkannya. Hanya 1 sudu teh sehari dah mencukupi. Sangat simple dan mudah untuk ayah dan mereka yang seangkatan dengannya. Tak perlu nak bancuh sampai secawan atau segelas. Tak perlu nak telan sampai 5-6 biji pil sehari. Rasanya memang sedap sebab kandungan Vivix ni adalah dari anggur. Anggur muscadine yang sangat berkhasiat digunakan sebagai salah satu daripada bahan utama Vivix.



Ramai yang tak tahu bahawa Vivix, adalah suplemen yang terbaik untuk dihadiahkan buat Ibu atau Ayah kita. Cubalah hadiahkan sebotol Vivix dulu. KakCah jamin bila dah amalkan selalu pasti jatuh hati dan rasa nak repeat sebotol lagi. 1 botol Vivix nie insyaAllah tahan 2 bulan. Tapi kalau hadiahkan pada mertua sekali pun apa salahnya. Insyaallah mertua mesti bertambah sayang ;) 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Dengan pembelian VIVIX LEBIH DARI SEBOTOL anda bakal mendapat KEAHLIAN PERCUMA!!!

Hubungi 012.984.7704 untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee.