Jadi Ahli dan Nikmati Keistimewaan Shaklee

20:37 0 Comments A+ a-

RUGINYA...DAH BERTAHUN-TAHUN BELI PRODUK SHAKLEE TAPI BELUM JADI AHLI.
Ramaikan yang macam ni sebenarnya. Dah banyak kali repeat order supplement Shaklee, tapi takut nak jadi ahli. Kenapa? Sebab takut kena tipu, takut nanti dah tak dapat layanan esklusif dan istimewa, takut nanti kena buat business kena menjual, takut kena paksa beli barang banyak-banyak. Anda pon fikir macam tu?

Anda merupakan pengguna tegar Shaklee tapi belom jadi ahli. Setiap bulan mesti akan beli VitaC, VitaE untuk kulit anda yang cantik tu, siap promote kat adik beradik dan saudara-mara. Tapi tahukah anda, setiap pembelian anda ada point belian, yang boleh menjadi CASHBACK, maksudnya anda boleh mendapat tunai kembali. Bukan itu sahaja, sekiranya anda menjadi ahli Shaklee, anda ada banyak kelebihan. Meh KakCah cerita, jom baca sama-sama.

1. Harga Ahli Lebih Murah
Selepas menjadi ahli, anda akan menikmati penjimatan 15-30% harga ahli berbanding harga runcit. Anda tidak perlu risau untuk membeli lebih banyak vitamin untuk dikongsikan kepada keluarga anda. Jadi kenapa perlu bayar lebih sekiranya anda boleh berjimat?

2. Layak Mendapat Promosi Bulanan Shaklee
Setiap bulan, Shaklee menawarkan pelbagai promosi yang berbeza. Antaranya discount barangan yang lebih jimat dan hadiah-hadiah barangan yang istimewa.

3. Bonus Tunai
Setiap pembelian anda mempunyai point belian, yang mana point ini boleh ditukarkan menjadi bonus tunai. Setiap bonus adalah berdasarkan prestasi pembelian dari anda sendiri atau secara berkumpulan.

4. Bonus Insentif Kepimpinan
Bonus Insentif ini diberikan hanya kepada mereka yang buat bisnes. Ahli yang mendaftar di bawah KakCah tidak akan dipaksa untuk buat bisnes. Tapi kebanyakan daripada pelanggan tegar KakCah selalunya aktif dengan sendirinya bila mereka dah merasai #shakleeeffect dan berkongsi pengalaman dengan ahli keluarga terdekat. Tak menang tangan pulak tu.

5. Insentif Melancong Dalam dan Luar Negara
Ini adalah ganjaran buat ahli-ahli yang bekerja-keras membina bisnes. Bukan sekadar melancong, malah Shaklee juga menaja pakej umrah VVIP kepada mereka yang layak.

LIMA KELEBIHAN SAHAJA? Tak, ada banyak lagi yang akan KakCah kongsikan.


BERMINAT? Ada dua cara mudah menjadi ahli Shaklee. Pelaburan yang tak akan merugikan anda.

CARA 1. Daftar dan bayar RM78.90 untuk yuran keahlian seumur hidup (RM68.90) dan bayaran pos untuk starter kit (RM10.00)

CARA 2. Daftar secara PERCUMA. Dengan pembelian melebihi 200 points, dan anda layak menjadi ahli secara percuma. Bagaimana? Anda hanya perlu membeli 2 units Vivix atau satu set Amazing Golden for Her/Him. 

Starter Kit Set yang anda akan dapat selepas menjadi Ahli Shaklee


MUDAHKAN?

Dah jadi ahli, kena promote buat bisnes ke? TAK. Sekiranya anda ingin makan sendiri, maka anda takperlu promosikan. Sama je konsepnya anda jadi ahli JCard, Aeon, Tesco Member, Bodyshop dan sebagainya. Tak perlu menjual pon. Tapi, sekiranya ada yang bersedia untuk menambah pendapatan bersama Shaklee, KakCah akan tunjukkan caranya.