Beruntungnya Jadi Ahli Shaklee 3.0

08:09 0 Comments A+ a-

CASH BONUS DAH DAPAT, CAR BONUS PON DAPAT, APA LAGI SHAKLEE BERIKAN?

Apa lagi yang anda nak? Ya, selepas dah bermacam-macam dugaan dalam membina team anda sendiri, sudah tentu kita nak berehat seketika. Kan? Nak bercuti, nak melancong, nak jumpa kawan-kawan kita.

Bila duit cash, kereta idaman dan rumah idaman dah sedia, mestilah kita teringin nak pergi melancong, pergi Europe ke, buat ibadah umrah, kan? Percaya tak kalau KakCah cakap, dalam Shaklee, percutian pon diberikan secara percuma.

Bagaimana nak dapat semua tu? Ok, sebaik sahaja anda melepasi tahap Supervisor, anda akan mula mendapatkan kredit untuk program yang ditawarkan Shaklee iaitu, convention program yang menawarkan latihan, motivasi, pengiktirafan peribadi, keseronokan, dan kegirangan. 

Bila? Lima tahun sekali, kah? TIDAK. Setiap tahun, mereka yang layak akan mempunyai keistimewaan menghadiri Konvensyen Shaklee, yang diadakan di dalam dan di luar negara. Waktu inilah kita nak bertemu rakan-rakan seperjuangan dan rakan yang baru di kalangan keluarga besar Shaklee ni.

Itu untuk leader conference, habis tu ahli-ahli biasa ni, tak dapat ke? Eh, Shaklee tak kejam tau. Shaklee sangat bermurah hati. Dalam National Conference, semua ahli adalah dijemput hadir. Apa yang kita perlu buat hanya tetapkan tempat kita, dan hadir. Dan percayalah, bila keluar dari National Conference, hidup kita akan berubah. No more weaker, loser and unmotivated person.

Habis sampai situ je ke? Tak, ada lagi. Itu baru convention dalam negara. Ada lagi kat luar negara. Siap pakej percutian yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Nanti boleh selak balik entri KakCah pasal Pengiktirafan dari Shaklee.

Cash ada, kereta ada, bercuti pon free. Tak cukup lagi ke? Kalau bagi KakCah cukuplah. Duit yang banyak tu dah memberikan kita financial freedom, yang mana kita tak perlu nak mencari dah. Tinggal kita nak memberi balik kepada komuniti kita pulak. Bantu mak, ayah, family kita. Bantu saudara-mara. Yang mana, kita bukan setakat boleh bantu wang ringgit je, kita bantu untuk mereka sihat, cergas dan cerdas jugak.


Jom join KakCah. Mencari kedamaian yang hilang akibat tekanan sara hidup.