Beruntungnya Jadi Ahli Shaklee

23:49 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum readers...

KakCah sambung lagi keterujaan posting pasal bonus Shaklee ni. Jom teruja sama-sama ye?!

First, KakCah nak cerita tentang sistem pembayaran bonus Shaklee. Anda dah tahu kesemua MLM ada pelan pembayaran bonus, kan. Tapi tahu tak, Shaklee bayar sehingga infinity. Apa tu? Infinity itu maksudnya tak terhingga. Bermakna Shaklee tidak meletakkan had terhadap pendapatan yang pengedar perolehi setiap bulan. Ya, bonus dibayar setiap bulan.

Second. Kita ni, kalau dengar je MLM, risau nak jadi ahli. Takut terikat atau dipaksa beli produk setiap bulan. Anda jangan risau, takde paksaan dalam Shaklee. Kalau kita cuma nak makan sendiri, kita tak perlu maintain apa-apa point/UV setiap bulan atau kena pembelian minimum. Tiada.

Istimewanya keahlian kita tu untuk beli dengan harga rendah, yang cecah sehingga 30% lebih murah berbanding harga runcit. Jimat duit poket kita, kan?

Third. Walaupon kita beli supplement Shaklee untuk makan sendiri pon, kita tetap dapat point/UV. Paling best adalah bila dapat kumpul jumlah point/UV tertentu dalam sebulan, kita layak dapat cashback antara 5% – 21% dari jumlah belian bulanan. Makan sendiri pun dapat bonus. Apa yang lagi menguntungkan, bila kita beli vitamin untuk diri kita sendiri guna duit bonus Shaklee je. Dah macam dapat percuma! Dapat bekalkan nutrisi sempurna dan dapat berjimat juga.