Beruntungnya Jadi Ahli Shaklee 2.0

23:20 0 Comments A+ a-

KALAU COMPANY BAGI DUIT BONUS KERETA RM7000 SEBULAN. KERETA APA ANDA PILIH??

Nak BMW? Katakan buat bayar BMW 5 siries RM4k. Haaa, ada lagi balance RM3k. Itu baru car bonus yang Shaklee bagi. Cuba campur dengan 9 bonus lain. Memang makan tak habis bonus Shaklee kan?

Kenapa Shaklee bagi bonus je, tak bagi kereta sebijik sedebuk?

Sebab, car bonus ni ahlinya dapat seumur hidup. Kalau bagi kereta, selepas 5tahun kereta rosak sana sini, kita jugak yang kena biaya sendiri. Kalau dapat bonus, 5tahun je tukar kereta baru. Aci kan gitu? Hihi

Itu bezanya sistem pembayaran bonus Shaklee dengan company lain.

Semua ahli akan dapat car bonus ke? TIDAK. Hanya mereka yang komited sebagai pengedar Shaklee dan struggle besarkan organisasi mereka sendiri sahaja yang dapat car bonus ni.

Kalau sekadar nak makan sendiri, ahli cuma akan dapat cash bonus dan untung runcit sahaja, ok? Jadi, anda nak banyak ke nak sikit? Kalau banyak, kita dapat guna untuk bantu ramai orang. Betul tak?

Bukan itu je, car bonus ni adalah suatu petunjuk bahawa team shaklee kita dah stabil.

Memang laa, ramai je SID ni, nak berniaga sahaja. Mereka suka jual barang, buat dropship tapi tak ada jiwa yang besar nak ajar orang lain berniaga. Nak untung sorang-sorang. Betul tak?

Tapi cuba kalau kita buat bisnes betul-betul, bantu ramai lagi orang, dan kita sendiri akan dapat bonus yang lebih lumayan.

Tapi nak dapat car bonus ni kena struggle tau. Kena maintain points/CUV ni selama 4 bulan. Lepas tu kita akan berpencen muda dan kaya sepanjang hayat. Best tak best?

Merakit-rakit ke hulu, Bersusah-susah dahulu. Lepas 4bulan, kita bersenang-senang la pulak, kan?

Banyak kelebihan yang Shaklee berikan pada ahlinya. Tinggal kita, nak ke tak nak?

Anda nak? Jom join KakCah.