Eksklusif Bersama KakCah, Pengedar Shaklee Tasek Gelugor Penang

20:16 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum.

ANDA TINGGAL DI TASEK GELUGOR?

SEDANG MENCARI PENGEDAR VITAMIN DAN BARANGAN SHAKLEE KAWASAN TASEK GELUGOR, PENANG?

KakCah sedia membantu anda untuk mendapatkan vitamin serta barangan Shaklee dan KakCah boleh COD terus ke kawasan anda.


4 LAYANAN EKSKLUSIF APABILA ANDA MEMBELI DENGAN KAKCAH


1. PENGEDAR SHAKLEE YANG TERLATIH & BERPENGALAMAN MEMBERIKAN KONSULTASI


KakCah merupakan Pengedar Shaklee kawasan Tasek Gelugor yang sah berdaftar (No.ID 889836), terlatih dan telah 8tahun berpengalaman memberikan konsultasi terbaik setiap produk Shaklee kepada pelanggan Shaklee KakCah.

Cara KakCah adalah istimewa dan eksklusif untuk pelanggan KakCah sahaja, namun sekiranya ada di antara anda yang dah terbeli dari pengedar yang tidak berpengalaman, KakCah sedia membantu. Anda jangan risau kerana KakCah bukan sekadar memberikan cara makan terbaik berdasarkan pengalaman KakCah, tetapi KakCah mendapat bimbingan dan nasihat Pakar Nutrisi Shaklee dan barisan doktor berpengalaman dalam Group IReach dan StarGazer.

Antara kelas-kelas bimbingan yang KakCah hadiri secara online dan bersemuka bersama group IReach dan pakar nutrisi Shaklee berkaitan produk, nutrisi dan kesihatan. KakCah mendapat bimbingan khas, bukan sekadar google-google di internet sahaja.

2. PANDUAN DAN BIMBINGAN CARA MAKAN YANG BETUL TERUS DARI PAKAR NUTRISI & DOKTOR

KakCah pasti, apabila melibatkan kesihatan diri, kita mesti ada 1001 satu persoalan. Dan sudah tentu kita mahukan jawapan yang sahih dari mereka yang diiktiraf. Anda jangan risau, walaupon KakCah ni seorang pemalu, tapi demi kesihatan pelanggan-pelanggan, KakCah sedia mendapatkan panduan yang terus dari para doktor dan pakar nutrisi yang ada dalam Shaklee dan group Ireach.

Dr. Fyda Noh merupakan seorang doktor terlatih yang berkhidmat dalam hospital.

Segala persoalan anda akan dijawab secara PERCUMA dan akan dipantau sendiri oleh KakCah selama mana anda menjadi pelanggan KakCah. Kecuali jika anda tidak berminat.

Orang kata, nak jadi businesswoman takboleh pemalu. KakCah kata, ya. Memang takpatut. Sebab itu, KakCah sentiasa aktif berguru dengan doktor-doktor yang berpengalaman dalam Shaklee, dan mengikuti kelas kesihatan yang diadakan setiap bulan.

3. CONSULTATION DARI GROUP TERBESAR SHAKLEE MALAYSIA

Bercerita tentang ini, Shaklee merupakan antara syarikat MLM yang aktif dan berdaftar di Malaysia. Selain dari Shaklee, terdapat banyak lagi syarikat MLM di Malaysia, antaranya Hai-O, Young Living, Coway, Cosway, Amway, Avon, CNI, Mary Kay, Tupperware.

Bila sebut MLM atau multi-level marketing ni, anda jangan salah faham dengan skim cepat kaya atau sistem piramid ye. Shaklee adalah syarikat yang berdaftar di bawah Direct Selling Association Malaysia (DSAM).

KakCah merupakan Pengedar Shaklee Tasek Gelugor bersama group StarGazer, di bawah seliaan KakLin Chalo, seorang mak yang sangat superbest. Kami bergerak bersama-sama group Shaklee terbesar Malaysia iaitu, IReach, di bawah naungan Master Lyna dan Master Zainul.

Menarik tentang group superhebat ini, kami tidak diajar buat bisnes dengan menipu testimoni. Kami disediakan banyak bahan rujukan ilmiah, dimana kami perlu belajar dengan teliti supaya kami dapat membimbing pelanggan kami dengan baik. Malah kami sentiasa ditekankan untuk menjaga hubungan dengan Tuhan, bukan semata-mata business-oriented sahaja.

KakCah dan StarGazerian yang awesome!!! Dalam majlis ilmu bersama Master N.

4. COD TERUS KE LOKASI ANDA

KakCah sentiasa bersedia untuk membantu anda, membuat penghantaran terus ke lokasi yang memudahkan anda di Tasek Gelugor, Penang dan kawasan yang berdekatan. 

COD terus selepas mendapatkan stok dari Branch ke lokasi anda. Ya, KakCah taksuka simpan stok bawah katil. Jaminan KakCah berikan stok baru kepada anda.

Buat anda yang berada jauh dari Tasek Gelugor, anda jangan susah hati. KakCah sedia poskan keperluan Shaklee anda, menggunakan poslaju terus ke alamat anda di seluruh Malaysia.

Sekiranya anda berminat mendapatkan Shaklee dari KakCah, PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA DI TASEK GELUGOR, PULAU PINANG, klik DI SINI ni ok!