Inginkan Wajah Cantik Bersih Berseri, Ikuti 5 Langkah Mudah Ini

13:14 0 Comments A+ a-

Shaklee telah memperkenalkan produk penjagaan kulit YOUTH™ yang bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit kita secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit kita menjadi lebih muda.

Ikuti 5 Langkah Mudah ini:

LANGKAH 1 SIANG&MALAM

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER

Tidak ada sabun dan mempunyai pH yang seimbang. Jadi muka korang akan rasa lembut dan halus jer lepas cuci muka tu.

Lagi satu yang best dia boleh jadi MAKEUP REMOVER! Boleh buang skali daki, sisa makeup & kotoran kat muka. Tapi untuk makeup yang tak tebal saja ok.

Picit pembersih muka sebesar saiz kacang pea ke atas tapak tangan yang basah, ratakan ke seluruh wajah dan bilas.


LANGKAH 2 SIANG&MALAM

PERFECTING SKIN TONER

Fungsi best toner YOUTH ni adalah membersihkan kulit dari sel kulit mati, membebaskan kulit dari sel sel kusam dan ejen pencemaran dari persekitaran. Toner Youth juga menghidrat dan membekalkan nutrisi kepada kulit.

Basahkan kepingan atau bebola kapas dengan toner dan sapukan ke seluruh wajah anda.


LANGKAH 3 SIANG&MALAM

YOUTH ACTIVATING SERUM

Pilihan ramai dalam set YOUTH sebab ada 10x ganda bahan aktif yang membantu PERBAHARUI SEL yg kritikal. Serum ni campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex akan menggalak penghasilan KOLAGEN agar kulit kita jadi lebih muda, remaja dan berseri.

Tekan 1 pam di hujung jari dan ratakan secara lembut ke seluruh muka.


LANGKAH 4 SIANG

AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50

Merupakan pelindung matahari yang berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Jadi moisturizer ni akan melindung kulit kita dari terkena sunburn terutama yang banyak terdedah dengan cahaya matahari. Moisturizer ini juga boleh melembapkan kulit wajah dan menambah baik tone kulit secara sekata.

Ambil setitik pelembap di hujung jari, titikkan pada seluruh muka, dan sapukan ke atas kulit.

LANGKAH 4 MALAM

ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM

Night cream ni akan menggalak proses pembaharuan sel kulit sewaktu kita tidur malam. Krim ini juga membantu merangsang penghasilan KOLAGEN dan elastin. Penggunaan yang konsisten night cream ni menjadikan kulit kita jadi lebih licin, cerah dan muda!

Letakkan krim di hujung jari, titikkan pada seluruh muka dan leher. Ratakan pada keseluruhan kulit.



LANGKAH 5 MALAM

RADIANCE C + E

Mempunyai dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu menegang, mencerah, mengurangkan garisan halus dan kedutan.

Putarkan hujung kapsul dan picitkan C+E ke atas hujung jari dan sapukan pada wajah.

Untuk kulit sensitif:
Campurkan Radiance C+E dengan night cream dan sapukan pada kulit yang lembap.

Nah, mudah sahaja bukan. Hanya putar, tekan atau picit Youth untuk menjaga kulit wajah kita agar bersih, sihat dan cantik dari luaran. Tak perlu bersusah untuk giling atau ketuk mana-mana buah anggur di waktu malam. 😆

Sekian sahaja dari KakCah. KakCah juga akan berikan tunjuk ajar dan EXCLUSIVE TIP berkaitan cara guna Youth pada pelanggan KakCah. Dapatkan Youth anda sekarang, hubungi 012-984 7704 atau klik di SINI untuk pautan whatsapp.