Perniagaan Dropship yang Mampu Diwarisi oleh Anak-anak

22:04 0 Comments A+ a-

Kebaikan untuk Diwarisi

Mak-mak kat luar sana mesti biasa tengok afc (Asian Food Channel), kan? Ada satu rancangan yang KakCah suka tengok. Axian's Food Adventure.

One of the series, cerita tentang rempah yang diguna-pakai oleh orang2 Cina. Memang menarik sebab KakCah sebenarnya tak tahu pon ada Chinese Five Spice Powder ni. So, dalam rancangan tu, ditunjukkanlah tentang pengusaha spice powder ni. Dah generasi ke4, katanya. Wahhh! Dan dia, sebagai penyambung warisan sedang usaha nak upgrade kedai legasi atuk moyang dia.

Then, KakCah mulalah terfikir. Untuk KakCah, si tukang order shaklee ni nak tinggalkan legasi sehingga tujuh keturunan tu bunyinya macam mustahil. Tapi...

Ada sesuatu yang KakCah belajar dari seminar Master N, yang KakCah hadiri hari tu. Shaklee adalah company yang kukuh, sudah bertahan hampir 60 tahun. Walau orang kata mahal, tapi produknya sentiasa sold out. Sebab mereka jaga quality. Mereka pegang pada jaminan mereka bahawa produk mereka sentiasa berkesan, sentiasa selamat dan mesra alam.

Makanya, tak salah untuk KakCah terus membina usaha dengan Shaklee. "Built to Last". Demi keluarga. Demi educate masyarakat bahawa kita boleh hidup lebih sihat dan lebih baik.

KakCah
012 984 7704