Lepas Daftar Ahli Shaklee, Nak Buat Apa Ye?

01:45 0 Comments A+ a-

Apa nak buat ye?

Apa lagi, shopping dengan senang hati sebab dapat enjoy harga ahli!!

Sebenar-benar-benarnya, bila dah sign up sebagai ahli Shaklee, anda tak semestinya kena jual Shaklee. Ramai yang takut-takut nak join ahli Shaklee ni. Konon-kononnya Shaklee ni kan MLM, jadi dah join kena jual produk Shaklee.

No! No! No!

Jangan! KakCah nasihatkan sangat-sangat, tolong jangan jual produk Shaklee hanya kerana anda jadi ahli Shaklee malam tadi atau petang tadi.

Nak menjual pun kena la jatuh hati dengan produk dulu dan kena ada ilmu pasal produk. Kena tahu tips and tricks business ni jugak. Macammana nak belajar ilmu tentang produk, kena rajin tanya upline dan hadiri kelas2 kesihatan yang Shaklee organized.

Itu untungnya anda join Shaklee sebagai ahli. Sebab banyak sangat program mereka anjurkan, terpulanglah pada leader dan super upline anda. Macam KakCah, groups' member bagi TITANIUM, STARGAZERPRO & IREACH. Banyak ilmu dan perancangan yang mak serta neni KakCah berikan, termasuklah kelas online/offline untuk blogging, buat poster, copywriting, products dll.

Di bawah team KakCah sendiri, sentiasa ada kelas online untuk 'anak-anak' akak yang mahu dan minat untuk join business Shaklee ni. Yang penting, HANYA pada mereka yang MINAT. Takminat, akak taknak.

KakCah taksuka dipaksa dan KakCah taksuka memaksa. Sebab KakCah sendiri pon, mula buat online business Shaklee ni sebab KakCah sendiri yang mahu dan minat. Sebab tu, KakCah taksuka nak paksa-paksa orang.

Cuma, KakCah akan selalu tanya dan ambil tahu pasal #shakleeeffect customer dan 'anak-anak' team KakCah. Minta mereka kongsi dari hari yang ikhlas, inshaAllah mampu buat orang lain jatuh hati dengan Shaklee.

Malahan, ada 'anak' KakCah yang walaupun makan sendiri, tapi dapat bonus setiap bulan. Suka sangat bila dapat bonus tu! Dan harapan KakCah semoga bonus mereka berganda2 setiap bulan agar dapat bayar zakat ribu ringgit sebulan. Amin2.

Jom sertai team KakCah! KakCah tak janjikan bulan dan bintang. Tapi inshaAllah KakCah akan bantu anda yang berminat untuk keluar dari belenggu sekarang. Jangan malu-malu okay!

Whatsapp 012.984.7704