Sustained Release Vita-C Plus (180caps)

21:34 0 Comments A+ a-

Malam ni, KakCah nak share sikit pasal Sustained Release Vita-C Plus Shaklee. Jom sama-sama tambah ilmu.

Kebaikan & Keistimewaan Vita-C Plus Shaklee



♣ Time released. Semulajadi tanpa bahan pengawet dan sesuai untuk orang yang menghidap gastrik.
♣ Bio flavonoid dalam vita-C membantu vita-C jadi lagi aktif. Kalau vita-E kena ada selenium. Vita-C perlukan Bio flavonoid.
♣ Kalau demam atau selsema tak perlu makan ubat doktor. Ambil 2 tabs vita-C dan telan.
♣ Maksud 'Sustained Release' tu, vita-C tu akan di'release' untuk badan secara berperingkat. Katakan vita-C 500mg, so..setiap 1jam, 100mg akan di'release' untuk kegunaan badan.
♣ Kenapa susah-susah je Shaklee cipta time release? Ini kerana vita-C dapat diserap dengan baik oleh badan pada dos yang rendah. Semakin tinggi dos, semakin sedikit yang dapat diserap oleh badan.
♣ Vita-C ini dihasilkan bersama-sama 'bioflavonoids complex'! ~ Bioflavonoid ini adalah antioksidan yang sangat superb dan hanya boleh didapati dari buah-buahan asli. Jadi, takde dalam vitamin C sintetik. ~ Bahan ini mempunyai fungsi yang spesifik untuk meningkatkan kesihatan badan dari pelbagai sudut. ~ Bahan ini menyokong pertumbuhan sel yang sangat baik, untuk kesihatan jantung & juga untuk ALZHEIMER.
♣ Pelepasan dalam masa lima jam tapi maintain vita-C dalam darah untuk 12 jam. Walaupon ia larut air tapi bukan masuk terus keluar, vita-C akan bekerja dulu dengan sel badan sebelum vita-C keluar. Satu lagi fakta tentang vita-C ialah badan kita tak boleh simpan vita-C tapi ia digunapakai dulu sebelum dibuang, oleh yang demikian vita-C bersamaan kita makan oren selama lima jam, tapi bukan masa tu je kita ada bekalan vita-C sebab vita-C keluar perlahan-lahan.


Vita C Plus by Shaklee memang diminati ramai, so kalau berminat, cepat order ok!!

Hubungi KakCah di:
PM / whatsapp : 012-9847704
fb : aisyah che husin
e-mail : acan.ecah@gmail.com