Built To Last; bersama KakCah dan anak-anak

21:30 0 Comments A+ a-

Seronokkan bila baca cerita orang yang dah berjaya ni. Kadang fikir bestnya mereka. Dapat capai impian mereka, yang sama pulak dengan senarai impian kita.

Tapi itu yang kita nampak. Kadang ada kisah yang kita tak tahu. Betapa sukarnya mereka sebelum dapat capai kejayaan tu. KakCah yakin usaha yang mereka pertaruhkan bukan sedikit. Bukan mulanya semalam terus berjaya hari ni. Pasti macam-macam yang mereka terpaksa lalui dan bukan sedikit air mata yang mengalir.

Makanya, jangan putus asa dalam setiap usaha kita. Buat, buat dan buat je. Dan jangan pernah berputus asa. Jatuh, terus bangun dan melangkah lebih 'jayuh', bak kata anak KakCah, Husna. Huhu.

Begitu juga harapan KakCah. Melangkah jauh dengan Shaklee. As built to last. Supaya suatu masa, Husna dan adik2nya akan melihat ibu mereka sebagai supermom mereka. Mampu berjaya walau hanya berada di depan mata mereka.

Untuk 'anak2' shaklee KakCah juga. Sama-sama melangkah untuk kehidupan yang lebih sihat. Agar lebih menghargai waktu sihat sebelum tiba waktu sakit.